Psycholog Wrocław | Psychoterapia | Dietetyk
Regulamin
Regulamin świadczenia usług w
Usługodawca i dane do rozliczeń: Centrum Psychologiczne Aleksandra Chmiel-Karakuła, ul. Makowa 3, Żłobizna49-305, NIP: 7471814987 reprezentowane przez Aleksandrę Chmiel-Karakułę, która prowadzi we Wrocławiu Centrum Rozwoju Wrocław przy ul. Orawskiej 97/13, tel. 572172998
I. Postanowienia ogólne
Poniższy regulamin stanowi wzorzec umowy, która zostaje zawarta między Usługodawcą a Klientem, chyba że w indywidualnej umowie sporządzonej na piśmie strony postanowią zmodyfikować poszczególne postanowienia umowne.
Wszelkie oświadczenia woli i wiedzy składane przez strony wobec siebie wymagają dla swej skuteczności odpowiedniego ich dotarcia, aby obie strony mogły zapoznać się z ich treścią za pośrednictwem serwisu, bądź adresu e-mail, chyba że strony umówiły się inaczej.
Z usług mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadku osób nie mających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest zgoda przynajmniej jednego opiekuna prawnego, rodzica, z obowiązkiem poinformowania drugiego opiekuna.
II. Pojęcia regulaminu
O ile w regulaminie jest mowa o:
Adres e-mail – adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym służący do wymiany informacji między Klientem a Usługodawcą,
Formularz – oznacza formularz rejestracyjny, którego wypełnienie jest niezbędne do tego, aby Klient mógł prawidłowo i bezpiecznie korzystać z usług;
Klient – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach serwisu;
Kontrakt – oznacza umowę o świadczeniu usług, zawartą między Klientem a Usługodawcą;
Regulamin – oznacza regulamin świadczenia usług z dnia 1 listopada 2023r.;
Serwis – oznacza stronę internetową https://centrumrozwojuwroclaw.pl;
Usługa – oznacza wszelkie usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach serwisu i oferty;
Usługodawca – oznacza podmiot świadczący usługi zgodnie z obowiązującym prawem polskim
III. Usługi
Usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach serwisu mają charakter odpłatny.
W ramach usług Klient może uzyskać przede wszystkim możliwość świadczenia na jego rzecz usług, których świadczenie uzależnione jest od uiszczenia stosownej płatności.
Szczegółowe informacje o charakterze i formie świadczenia poszczególnych usług dostępne są na stronie internetowej Centrum Rozwoju Wrocław.
Usługi wykonywane są przez psychologa, psychoterapeutę, terapeutę, dietetyka lub pedagoga w zależności od wybranej usługi i zgłaszanych przez Usługodawcę potrzeb.
IV. Forma świadczenia usług
Świadczenie usług psychologicznych przez Usługodawcę na rzecz Klienta może nastąpić poprzez jedną z form komunikacji: rozmowa internetowa za pośrednictwem komunikatora Google Meet lub rozmowy stacjonarnej w gabinecie.
Wybór formy świadczenia usług psychologicznych należy do Klienta.
Klient dokonując wyboru formy online świadczenia usług psychologicznych potwierdza zapoznanie się z warunkami technicznymi umożliwiającymi prawidłowe skorzystanie z wybranej formy komunikacji.
Sesja trwa 50 minut. Istnieje możliwość wydłużenia czasu spotkania po wcześniejszym uzgodnieniu i opłaceniu dodatkowego czasu, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
Klient stawia się punktualnie na spotkanie związane z realizacją zamówionej usługi.
W przypadku spóźnienia Klienta na umówione spotkanie, czas spotkania zostaje skrócony o czas, jaki Klient się spóźnił.
Specjalista czeka na Klienta 15 minut o umówionej godzinie na ustalonym komunikatorze lub w gabinecie. W wypadku, gdy Klient się nie pojawi spotkanie uznaje się za odbyte.
W przypadku nie odwołania wizyty na 24h przed umówionym spotkaniem przez Klienta, spotkanie uznaje się za odbyte i wymaga opłacenia przez Klienta przelewem w ciągu 24h.
V.I. Zaświadczenia
Zaświadczenia są wydawane na prośbę klienta zgodnie ze stanem faktycznym (kto, ile razy i w jakiej terapii uczestniczył).
W przypadku zaświadczeń dla pary, wydaje się zaświadczenie o odbyciu przez obojga terapii/konsultacji w określonym przedziale czasowym i ilości spotkań.
VI. Wynagrodzenie i sposób jego uiszczenia
Wynagrodzenie za usługi jest wynagrodzeniem płatnym w formie przelewu, gotówki.
Dla klientów pierwszorazowym obowiązuje przedpłata na konto Usługodawcy w ciągu 30 minut od dokonania rezerwacji.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cennika w każdym momencie dla Klientów nowych oraz za zgodą Klienta, w przypadku, gdy Klient jest w trakcie usługi.
Brak uiszczenia wynagrodzenia w odpowiedniej wysokości lub terminie powoduje, że Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usługi lub usługi psychologicznej na rzecz Klienta w ramach zawartej umowy.
Wynagrodzenie uznaje się za uiszczone w momencie uznania rachunku bankowego Usługodawcy lub wysłania potwierdzenia przelewu tradycyjnego.
VII. Prawa i obowiązki stron
Usługodawca:
Zobowiązuje się zachować w tajemnicy informacje związane z Klientem, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej. Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony w czasie.
Ponosi odpowiedzialność za niewykonanie i nienależyte wykonanie kontraktu psychologicznego, chyba że jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane działaniem lub zaniechaniem Klienta, działaniem lub zaniechaniem osób trzecich lub działaniem siły wyższej.
W ramach zawartego kontraktu psychologicznego ma prawo do zaprzestania świadczenia usług i usług psychologicznych w przypadku przekazywania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym.
Ma prawo do zmiany postanowień regulaminu.
Klient:
Zobowiązuje się do niewykorzystywania w jakikolwiek sposób informacji uzyskanych w ramach kontraktu bez uzyskania zgody Usługodawcy w formie pisemnej.
Sesja nie odwołana, gdy klient nie stawia się na umówiony termin, nie podlega zwrotowi.
Klient ma prawo do zwrotu pieniędzy za odwołaną wizytę (w ciągu 30 dni, od dnia odwołania umówionej sesji), pod warunkiem odwołania jej co najmniej 24h przed ustalonym terminem. Zwrot środków następuje przelewem zwrotnym na rachunek bankowy, z którego dokonano opłaty za sesję.
W przypadku wizyt umówionych na poniedziałki, odwołanie bez
konsekwencji uregulowania płatności 100 % jest możliwe tylko wtedy, gdy pacjent informuje o swojej nieobecności w piątek do godziny 10:00. W weekendy rejestracja jest nieczynna.
Klient ma prawo przełożyć termin wizyty w ramach opłaconej sesji, pod warunkiem poinformowania o chęci zmiany terminu co najmniej 24h przed ustalonym terminem. Umówienie kolejnego terminu w ramach opłaconej sesji, powinno nastąpić w ciągu 3 dni od odwołania.
Za sesję odwołaną przez specjalistę, Klientowi przysługuje zwrot opłaty za usługę.
Postanowienia końcowe
Regulamin wysłany drogą mailową pod wskazany przez pacjenta
adres @ w drodze rejestracji oznacza zapoznanie się z nim.
1. W gabinecie przyjmowane są osoby dorosłe, dzieci i młodzież, rodziny,
które z własnej woli przychodzą na terapię i akceptują regulamin.
2. W przypadku, kiedy w ocenie Specjalisty zdrowie lub życie Pacjenta albo zdrowie /życie
osoby z jego otoczenia jest zagrożone, ma on prawo powiadomić o tym fakcie
wskazane przez Pacjenta osoby. W uzasadnionych przypadkach zagrożenia zdrowia lub
życia Pacjenta, Specjalista ma prawo powiadomić o tym stosowne służby np.: wezwać
pomoc medyczną.
3. Psychoterapia zakłada systematyczność i ciągłość spotkań, zgodnie z wcześniejszymi
ustaleniami.
4.Liczbę oraz harmonogram spotkań terapeutycznych ustala Specjalista w porozumieniu z
Pacjentem.
5. Terapia podzielona jest na 3 fazy i odbywa się 1-2x w tygodniu o ustalonej porze:
Wstępna: 2-3 spotkania wstępne /diagnostyczne (psycholog/psychoterapeuta)
Psychoterapia w dobranym nurcie/metodzie ( w zależności od potrzeb i diagnozy)
Zakończenie: spotkania podsumowujące, zapobiegające nawrotom
6. Pomoc psychologiczna trwa do 10 spotkań i ma charakter wsparciowy
Opiekun osoby nieletniej jest zobowiązany do poinformowania o spotkaniach w Centrum Rozwoju drugiego opiekuna prawnego.
Regulamin obowiązuje od dnia umieszczenia go w serwisie i stanowi integralną cześć kontraktu zawieranego z Klientem.
W każdym wypadku, a w szczególności jeżeli Klientem jest podmiot zagraniczny, prawem kontraktu jest prawo polskie a do rozpatrywania wszelkich sporów związanych z umową i regulaminem pomiędzy Usługodawcą a Klientem są sądy polskie.
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami umowy i regulaminem mają zastosowanie w szczególności przepisy: – ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U.2001.73.763 z zm.), – ustawy z dnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 z zm.), – ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 z zm.)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, należy złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem) na adres:
e-mail: centrumrozwojuwro@gmail.com
lub przez anulację – link dostępny po umówieniu wizyty znajduje się w mailu potwierdzającym
Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą świadczonych usług
Reklamacje należy składać:
drogą elektroniczną na adres: centrumrozwojuwro@gmail.com
W reklamacji należy podać: imię i nazwisko, adres e-mail, opis zgłaszanej sytuacji oraz żądanie reklamacyjne.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany w formie elektronicznej lub pisemnej – zgodnie z formą zgłoszenia.
RODO
Dane do przelewu:
Aleksandra Chmiel-Karakuła
NIP: 7471814987
Makowa 3, 49-305 Żłobizna
numer konta: 21 1050 1504 1000 0090 8331 1234
Otrzymanie regulaminu i opłacenie wizyty oznacza jego akceptację.
Regulamin może ulec zmianie.
RODO
ZGODANAPRZETWARZANIEDANYCHOSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum
Psychologiczne Aleksandra Chmiel-Karakuła
w zakresie potrzebnym do realizacji świadczonych usług dotyczących konsultacji psychologicznych
oraz sesji terapeutycznych. Przetwarzanie obejmuje także dane osobowe mnie jako pacjenta,
uzyskane podczas sesji prowadzonej online.
Niniejsza zgoda może być w dowolnym momencie cofnięta przez wysłanie wiadomości e-mail na
adres psychologbrzeg@gmail.com lub przez oświadczenie złożone na piśmie wysłane na adres
gabinetu podany wyżej.
Informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Centrum Psychologiczne Aleksandra Chmiel-Karakuła, ul. Makowa 3, 49-305 Żłobizna, NIP:
7471814987– zwanych dalej Administratorem
2. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
3. Pani/Pana dane osobowe (oraz osoby będącej pod Pana/i opieką prawną*) objęte są tajemnicą
zawodu psychoterapeuty. Przetwarzane będą w celu prowadzenia dokumentacji psychologicznej,
prowadzenia sesji w gabinecie oraz online i wystawiania rachunków.
Z wyjątkiem pisemnego nakazu sądowego uchylenia tajemnicy zawodu psychoterapeuty lub
sytuacji bezpośredniego lub pośredniego zagrożenia życia lub zdrowia, które należy zgłosić
odpowiednim służbom, żaden inny podmiot zewnętrzny nie jest odbiorcą Pani/Pana danych z
wyjątkiem:– sytuacji korzystania z usługi sesji online przez komunikator Skype, Whatsapp lub inny
Centrum Psychologiczne Aleksandra Chmiel-Karakuła zobowiązuje się do wykonania usługi z
poszanowaniem prywatności rozmowy przez wybrany komunikator, lecz nie gwarantuje
bezpieczeństwa danych w przestrzeni Internetowej.
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Dz.U.UE.L.2016.119.1 z późn. zm.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
W przypadku niepodania danych, niemożliwe jest zawarcie umowy o świadczenie usług konsultacji
psychologicznych oraz sesji terapeutycznych i innych dokumentów zawierających dane osobowe i
wszelkich czynności z nimi związanych.
6. Przysługuje Pani/Panu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych, ich usunięcia lub ograniczenia ich
przetwarzania,
• prawo do przeniesienia danych osobowych,
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych
w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia
domniemanego naruszenia (w Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa),
• cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres 2 lat od
ostatniej wizyty. W przypadku nieuzyskania zgody na dalsze przechowywanie danych, ulegną one
zniszczeniu